پی جیب؛ روشی مناسب برای پرداخت شهریه دانشگاه های خارج از کشور

پرداخت دانشگاه های خارج از کشور

این روزها اهداف بسیاری از دانشجویان داخل ایران، سفر به کشوری دیگر برای ادامه تحصیل می باشد و بسیاری از دانشجویان قصد مهاجرت تحصیلی دارند؛ رویایی که جدا از سختی کشیدن برای محقق شدن آن، حتی بعد از موفق شدن و رسیدن به مقصد هنوز مشکلات به انتها نرسیدند. پرداخت شهریه دانشگاه و خوابگاه و یا حتی پول فرستادن برای شخص دانشجو، به دلیل تحریم های بانکی که روی کشورمان اعمال شده است به چالشی بزرگ برای خود فرد و خانواده اش تبدیل می شود. با این حال سالانه هزاران نفر ایران را به مقصد دیگری برای ادامه تحصیل ترک می کنند. پس صد درصد راه هایی برای پرداخت شهریه دانشگاه های خارج از کشور وجود دارد که یکی از این راه ها پی جیب است.

 

Abroad University

 

صرفه جویی در وقت و هزینه دانشجویان خارج از کشور

شما می توانید از طریق صرافی های معتبر، پرداخت های دانشجویی و اپلیکیشن فی را برای ثبت نام در دانشگاه مورد نظرتان داشته باشید ولی تفاوت انتقال ارز به حساب دانشگاه با پی جیب از زمین تا آسمان است! به راحتی در حالی که در منزل یا محل کار خودتان هستید با یکی از اعضای تیم پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید و درخواست خود را ثبت کنید. بقیه کارها را به ما بسپارید…؛ پرداخت های دانشگاهی از طریق پی جیب با کارمزد پرداخت به حساب های شخصی تفاوتی ندارد، در صورتی که اگر یکبار گذرتان به صرافی ها برای انجام این کار خورده باشد حتما این موضوع را متوجه شدید که کارمزد واریز به حساب های شرکتی و حقوقی بیشتر است. اما مورد مهم تر شفافیت انتقال ارز با پی جیب می باشد؛ شما در جریان تمام مراحل تراکنش هستید و حتی در صورت بروز مشکلات احتمالی همیشه می توانید روی تجربه تیم پشتیبانی پی جیب حساب کنید.

 

اطلاعات لازم برای پرداخت دانشگاه از طریق پی جیب:

بعد از ثبت درخواست و قید توضیحات لازم برای مطلع کردن طرف مقابل خود، باید منتظر فروشنده ای باشید که با آگاه بودن از نوع پرداخت (پرداخت دانشگاه) وارد تراکنش شود. حتما باید به این نکته دقت داشته باشید که در رسید پرداختی فروشنده، باید شماره دانشجویی شما ثبت شده باشد پس قبل از ورود به تراکنش ارزی، حتما با تیم پشتیبانی پی جیب هماهنگ شوید و اطلاعات لازم را برای تیم پشتیبانی پی جیب ارسال کنید. 
پرداخت های دانشگاهی ممکن است برای تایید پرداخت کمی بیش از انتقال های بین بانکی طول بکشند پس در طول زمان انجام تراکنش لطفا صبوری خود را حفظ کنید. 

 

همکاران ما در پلتفرم انتقال ارز پی جیب آماده ارائه هرگونه مشاوره در موارد مربوط ه انتقال ارزی هستند شما می توانید با ارتباط از طریق شماره های ۰۹۱۰۱۳۶۹۸۸۴-۰۹۳۵۶۰۴۹۶۶۱ در واتساپ و یا صفحه اینستاگرام پی جیب به آدرس payjib.ir از آنها مشاوره لازم را دریافت کنید.

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *