انتقال ارز در سایت پی جیب چگونه صورت می گیرد؟

  • انتقال ارز در پی جیب به آسانی صورت میگیرد! فقط کافیست درخواست ارزی خود را  ثبت کنید.

پی جیب پلتفرمی ست که خریدار و فروشنده ارز را به یکدیگر وصل میکند و دو طرف می توانند با کمترین کارمزد و با خیالی راحت اقدام به انتقال ارز در بستری امن کنند. همانطور که می دانید با توجه به تحریم های بین المللی که برای ایران وضع شده، هیچ راه مستقیمی برای انتقال ارز وجود ندارد. اما در پی جیب این امکان برای پاسخ به نیاز هموطنان ایجاد شده است که تضمین کننده انجام موفقیت آمیز و بی دغدغه یک تراکنش برای هر دو طرف معامله می باشد. 

  • خریدار و فروشنده ارز در پلتفرم پی جیب به چه معنا است؟

خریدار شخصی است که قصد دارد از حساب خود در ایران ریال پرداخت و در اروپا در حساب شخصی خود و یا دیگری یورو دریافت کند. پس اگر می خواهید از ایران به اروپا پول بفرستید باید در سایت پی جیب  درخواست خرید ثبت کنید یا بر روی درخواست های فروشی که در سایت توسط فروشندگان ثبت شده است پیشنهاد بگذارید. فروشنده کسی است که قصد دارد از حساب خود در اروپا یورو پرداخت و در ایران در حساب شخصی خود و یا دیگری ریال دریافت کند. پس اگر می خواهید از اروپا به ایران پول ارسال کنید باید در سایت پی جیب  درخواست فروش ثبت کنید یا بر روی درخواست های خریدی که در سایت توسط خریداران ثبت شده است پیشنهاد بگذارید.

 

  • فرآیند تبادل ارز در پی جیب چگونه است؟

مرحله ثبت درخواست توسط کاربران پی جیب:

در این مرحله کاربران پی جیب می توانند درخواست فروش و یا خرید خود را با نرخ ارزی و مقدار مورد نظرشان ثبت کنند، سپس حساب بانکی خود را نیز وارد کنند و در انتها درخواست را تایید کنند. لازم به ذکر هست که کاربران علاوه بر ثبت درخواست می توانند روی درخواست های ارزی ثبت شده در سایت، پیشنهاد نیز بگذارند.

ثبت درخواست ارزی در پلتفرم پی جیب

 

دریافت پیشنهادات روی درخواست شما:

پس از انتشار درخواست در سایت، کاربران روی درخواستشان پیشنهادات مختلفی با نرخ ها و مقادیر متفاوت دریافت می کنند که از بین آنها میتوانند مناسب ترین گزینه را تایید کنند. (در این مرحله بهتر است کاربران در سریعترین زمان ممکن پیشنهادات را بررسی کنند و در صورت تمایل پیشنهادی را تایید و یا رد کنند) 

تایید مجدد توسط پیشنهاد دهنده:

در این مرحله بعد از تایید پیشنهاد دریافتی توسط کاربری که درخواست ثبت کرده، لازم است کاربر پیشنهاد دهنده دوباره تمایل خود را برای شروع تراکنش با پیشنهادی که گذاشته است تایید کند. (ممکن است در این مرحله پیشنهاد دهنده منصرف شده باشد چون بعد از تایید این مرحله امکان لغو تراکنش وجود ندارد بنابراین لازم به تایید دوباره است.) کاربر پیشنهاد دهنده بعد از تایید می بایست شماره حساب مقصد خود را در کادر مشخص شده در سایت وارد نماید.

تایید طرفین برای تبادل ارز

 

شروع تراکنش ارزی و مراحل آن:

در این مرحله که توسط طرفین تبادل ارز (خریدار و فروشنده) تایید نهایی شده تراکنش آغاز می شود و امکان لغو تراکنش در این مرحله وجود ندارد. فرایند تراکنش با پرداخت وجه معادل ریالی توسط خریدار به حساب پی جیب شروع می شود، پس از تایید پرداخت خریدار توسط  تیم پی جیب، نوبت به واریز وجه توسط فروشنده می رسد که در این مرحله شماره حساب مقصد خریدار توسط پلتفرم پی جیب به فروشنده داده می شود که می بایست پول را به حساب مقصد خریدار در اروپا واریز کند و رسید آن را در سایت در قسمت مربوطه آپلود کند. (تمام مراحل تراکنش توسط فروشنده و خریدار قابل رویت است.) تیم پی جیب بلافاصله بعد از تایید دریافت ارز توسط خریدار در حساب اروپا، وجه ریالی را به حساب فروشنده در ایران واریز می کند و تراکنش به اتمام می رسد. لازم به ذکر است که در روزهای عادی در اروپا بین ۲ تا ۲۴ ساعت زمان می برد تا پول به حساب مقصد خریدار در اروپا بنشیند که در روز های تعطیل و تعطیلی بانک های اروپا این زمان تا ۴۸ ساعت هم ممکن است برسد.

ما در تیم پی جیب با هدف تسهیل و تسریع تبادلات ارزی شما همراهتان هستیم

در واقع ماموریت اصلی ما معرفی طرفین (خریدار و فروشنده) به یکدیگر و ایجاد فضایی مناسب و امن برای تبادلات ارزی شما است. اینکه تبادل با چه نرخی انجام شود در اختیار مجموعه پی‌جیب نیست و کاربران می‌توانند با مشاهده نرخ ارز در وبسایت‌های دیگر و یا از صرافی ها، عادلانه‌ترین نرخ را تعیین کنند و با یکدیگر به توافق برسند.

 

اگر شما تجربه تبادل ارزی با پلتفرم پی جیب داشته اید حتما نظرات و پیشنهادات خودتان را با در میان بگذارید.

 

همکاران ما در پلتفرم پی جیب آماده ارائه هرگونه مشاوره در این موارد هستند شما می توانید با ارتباط از طریق شماره های ۰۹۱۰۱۳۶۹۸۸۴-۰۹۳۵۶۰۴۹۶۶۱ در واتساپ و یا صفحه اینستاگرام پی جیب به آدرس payjib.ir از آنها مشاوره لازم را دریافت کنید. 

برای ورود به سایت تبادل ارز پی جیب و ثبت نام در سایت، کافیست همینجا کلیک کنید.

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *