چرا پلتفرم تبادل ارز پی جیب،کارمزد انتقال ارز دریافت می کند؟

حواله ارزی از گذشته تا امروز

از گذشته تا به امروز انجام حواله ارزی توسط صرافان همیشه دارای کارمزد بوده است. در واقع هزینه حق العمل کاری ست که در تمامی خرید و فروش ها، فرد واسطه از طرفین یک معامله در هر حوزه ای ( ملک، خودرو،ارز  و …) که باشد دریافت می کند. از جمله وظایف قابل انتظار یک واسطه ی معامله، تضمین انجام تعهدات طرفین و سلامت معامله می باشد که مسئولیت هرگونه عدم انجام تعهدات توسط طرفین به عهده واسطه ی معامله بوده است. در زمینه خرید و فروش ارزها، صرافان یا نرخ تبدیل ارز را به صورت مستقیم به طرفین اعلام کرده و درصدی از مبلغ معامله را به عنوان حق واسطه گری اعلام می کنند و یا اکثرا نرخ تبدیل را به طرفین متفاوت اعلام کرده که گاها سود بیشتری نصیبشان می شود.

در سال های گذشته گروه های تلگرامی تبادل ارز بسیار زیادی تاسیس شده اند که اکثرا اعلام می کنند به دلیل عدم دریافت کارمزد یا سود مالی هیچ مسئولیتی در قبال هر نوع بدعهدی یا کلاهبرداری طرفین متوجه آنها نیست. که متاسفانه این کلاهبرداری ها بسیار اتفاق می افتد و بیشتر ادمین های این گروه ها با عده ای از کلاهبرداران ارتباط دارند. آن تعداد از این گروه ها که گاها در قالب ربات های تلگرامی فعالیت می کنند با وجود دریافت کارمزد باز هم به دلیل بستر خاص و باز تلگرام، امکان تضمین کامل انجام تراکنش ارزی را ندارند و بعد از مدتی با یک کلیک گروه یا ربات را منحل و از چرخه کاری خارج و عده ای را مالباخته می کنند.

کارمزد انتقال ارزی

 

دلایل دریافت کارمزد انتقال ارز در پی جیب به عنوان واسطه ای امن

اما پلتفرم پی جیب خوشبختانه در طول سالها فعالیت خود با ایجاد بستری امن و شفاف و انجام تراکنش مرحله به مرحله، امکان کلاهبرداری و عدم انجام تراکنش را به صفر رسانده است و کارمزد دریافتی انتقال ارز توسط پلتفرم پی جیب برای هزینه هایی چون طراحی و ساخت و نگهداری پلتفرم پی جیب و هزینه های فنی ، هزینه دستمزد و حقوق پرسنل تیم های پشتیبانی، فروش، فنی و مارکتینگ می باشد. کنار آن ها هزینه هایی چون اجاره دفتر و تجهیز آن و هزینه سیستم ها نیز باید در نظر گرفته شود.

اما مهم ترین هزینه ایی که پلتفرم پی جیب متحمل می شود هزینه مالیات بر درآمد و مالیات ورود و خروج ریال به حساب پلتفرم در داخل ایران است که مالیات این خرید و فروش ها نیز در دفاتر مالیاتی پرداخت می شود و امور مالی پلتفرم پی جیب کاملا شفاف و روشن است در صورتی که این امکان در کانال ها و ربات های تلگرامی وجود ندارد.

در واقع کارمزد دریافتی پی جیب با توجه به این هزینه ها و خدمات، به هیچ عنوان مقدار زیادی نمی باشد و درآمد خالص پلتفرم پی جیب مقدار بسیار ناچیزی از کارمزد دریافتی از طرفین تراکنش می باشد.

این بلاگ پست به منظور ایجاد شفافیت در رابطه با علت دریافت کارمزد برای انتقال پول به ایران و یا خارج از ایران توسط پلتفرم پی جیب نوشته شده تا مثل همیشه فضای شفاف بین تیم پی جیب و کاربران پی جیب برقرار باشد 

ایجاد بستر امن و شفاف انتقال ارز برای کاربران، همیشه اولویت ما در پی جیب خواهد بود.

همکاران ما در پلتفرم انتقال ارز پی جیب آماده ارائه هرگونه مشاوره در این موارد هستند شما می توانید با ارتباط از طریق شماره های ۰۹۱۰۱۳۶۹۸۸۴-۰۹۳۵۶۰۴۹۶۶۱ در واتساپ و یا صفحه اینستاگرام پی جیب به آدرس payjib.ir از آنها مشاوره لازم را دریافت کنید.

برای ورود به سایت و ثبت نام  روی لینک زیر کلیک کنید.

سایت تبادل ارز پی جیب

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *