چگونه درآمد ارزی خود را به ریال تبدیل کنیم؟!

چگونه درآمد ارزی خود و یا هزینه خدمات خود را از مشتریان خارج از ایران بدون نیاز به حساب بانکی در خارج از کشور دریافت کنیم؟

در چند سال اخیر با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، نرخ برابری ارز و ریال همیشه در حال افزایش و پایه پولی کشور در حال کاهش بوده است. در نتیجه تعداد زیادی از ایرانیان برای حفظ قدرت خرید خود، به انجام کارها و یا فعالیتهایی با درآمد ارزی روی آوردند. بسیاری از کسب و کارهای ایرانی از جمله شرکت های خدمات توریستی، خدمات پزشکی، رزرو بلیط هواپیما، تور، هتل و… نیاز به دریافت درآمد ارزی خود و یا قسمتی از آن را قبل از ورود مشتریان به ایران دارند. در کنار موارد این موارد، بسیاری از افراد هم با کارهایی مثل  فریلنسری و یا آموزش های آنلاین کسب درآمد می کنند.

نقد کردن درآمد ارزیبه طور قطع می توان گفت در حال حاضر دریافت معادل ریالی درآمد ارزی برای ایرانیان سخت تر از کسب خود درآمد ارزی ست! و این افراد همیشه با دغدغه نقد کردن درآمد ارزی خود روبرو هستند و نرخ کارمزد صرافی ها هم گاها باعث کسر مقدار زیادی از درآمد شرکت ها و یا افراد فعال در ارائه خدمات به خارج از ایران می شود.

یکی از راه حل هایی که بسیاری از شرکت های فعال در حوزه جابجایی ارز و تبادلات مالی در اختیار شما می گذارند ساخت و یا ایجاد حساب بانکی در بانک های خارج از کشور با روش هایی غیر قانونی و نامعتبر است و بابت این کار هزینه های زیادی از شما دریافت می کنند. گاها اتفاق افتاده است که چندین تراکنش توسط فرد از طریق این حساب ها انجام شده و بعد بانک حساب را به دلایل مختلف مسدود کرده است و تمام پول فرد در این حساب بلاک شده! در این موارد شخص دارنده حساب می بایست حتما به کشور مبدا حساب خود سفر کرده و به صورت حضوری مشکل را برطرف کرده و پول خود را دریافت نماید ضمنا اعتبار خود را برای دریافت حساب های دیگر در بانک های دیگر آن کشور نیز از دست می دهد.

 

نقد کردن درآمد ارزی

 

 

پلتفرم پی جیب در زمینه نقد کردن درآمد ارزی چه کمکی به شما می کند؟

فرض کنید شما قصد دارید در ایران از شخصی در آلمان مبلغ ۵۰۰ یورو دریافت کنید و آن شخص نیاز به شماره حسابی از شما داخل اروپا دارد که مبلغ را برای شما واریز کند!

برای این کار کافیست در سایت پی جیب ثبت نام کرده و پس از تکمیل ثبت نام خود نسبت به ثبت درخواست فروش ارز با حجم ۵۰۰ یورو و نرخ فروش مورد نظر خود اقدام کنید.پیشنهاد های متفاوتی با نرخ های مختلف دریافت می کنید یکی از آنها را تایید کرده و وارد تراکنش در پلتفرم پی جیب می شود پس از پرداخت مبلغ ریالی تبادل توسط خریدار شما به پی چیب، شماره حساب مقصد خریدار در خارج از ایران به شما داده می شود و شما این شماره حساب را برای شخصی که از او ۵۰۰ یورو طلب دارید ارسال کرده و از او می خواهید پس از پرداخت مبلغ به حساب خریدار، عکس رسید واریزی را برای شما ارسال کند پس از دریافت عکس آن را روی تراکنش خود در پلتفرم پی جیب بارگذاری کرده و تراکنش کامل می شود. با دریافت مبلغ ۵۰۰ یورو توسط خریدار و تایید آن، پی جیب معادل ریالی درآمد ارزی شما را با نرخ مورد توافق شما و خریدار به حساب ریالی شما در ایران واریز خواهد کرد.

و شما بدون نیاز به حساب ارزی در بانک های خارجی توانستید درآمد ارزی خود را به صورت ریالی در ایران دریافت کنید.

 

نقد کردن درآمد ارزی

 

همکاران ما در پلتفرم انتقال ارز پی جیب آماده ارائه هرگونه مشاوره در این موارد هستند شما می توانید با ارتباط از طریق شماره های ۰۹۱۰۱۳۶۹۸۸۴-۰۹۳۵۶۰۴۹۶۶۱ در واتساپ و یا صفحه اینستاگرام پی جیب به آدرس payjib.ir از آنها مشاوره لازم را دریافت کنید.

برای ورود به سایت و ثبت نام  روی لینک زیر کلیک کنید.

سایت انتقال ارز پی جیب

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *