مانی گرام (MoneyGram) چیست؟

انتقال پول با مانی گرام (MoneyGram)

احتمالا تا به حال نام “مانی گرام” به گوشتان خورده باشد؛ یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه مالی و انتقالات ارزی در سطح بین المللی که فعالیت خود را از سال ۱۹۴۰ از آمریکا آغاز کرد و در حال حاضر بیش از ۳۴۷۰۰۰ شعبه در ۲۰۰ کشور دنیا دارد. مانی گرام، دومین شرکت انتقال پول و حواله بعد از وسترن یونیون می باشد و رقابت مستقیم و تنگاتنگی با این موسسه مالی دارد. البته شعبات وسترن یونیون بسیار بیشتر از مانی گرام می باشد و به همین علت شهرت بیشتری هم به دست آورده است.

 

شعب مانی گرام

 

ارسال و دریافت پول از طریق شعب مانی گرام:

بدون نیاز به داشتن شماره حساب، طبق روش های قدیمی و سنتی انتقال ارز از این شرکت های مالی، شما می توانید برای ارسال پول، علاوه بر وجه مورد نظرتان برای انتقال، با یک مدرک شناسایی عکس دار به یکی از شعب مانی گرام مراجعه کنید و با درج نام، نام خانوادگی و شهر محل زندگی شخص گیرنده در فرم ارسال وجه، یک کد هشت رقمی دریافت می کنید که فقط باید در اختیار گیرنده قرار بدهید تا با اعلام این کد به یکی از متصدیان مانی گرام در شعبه، مبلغ مورد نظر را دریافت کند. از این روش بیشتر برای انتقال به اشخاصی که حساب بانکی ندارند استفاده می شود.

 

شارژ کارت Prepaid یا debit:

شما می  توانید با مراجعه به یکی از هزاران شعب مانی گرام پول نقد خود را به کارت اعتباری تبدیل کنید! از این کارت ها برای خرید از فروشگاه ها و یا حتی خریدهای آنلاین خود می توانید استفاده کنید.

 

سرویس های پرداختی وب سایت مانی گرام

بعد از ثبت نام در سایت مانی گرام ، شما می توانید از ویژگی های مختلف این وب سایت استفاده کنید و بسیاری از کارهایی که از روش های دیگر آنها را انجام می دهید، داخل مانی گرام با سهولت کامل انجام می شود.

 

ارسال پول به صورت آنلاین:

شما می توانید مبلغ مورد نظر خودتان را از طریق وب سایت مانی گرام به حساب مقصد مد نظرتان ارسال کنید و این انتقال در کمتر از ۳ ساعت کاری صورت می گیرد. البته نیاز به دادن یک سری اطلاعات شخصی از شما می باشد که برای تکمیل روند انتقال و اعتماد مانی گرام به شما نیاز است. این کار را می توانید به راحتی به وسیله کارت اعتباری خود انجام دهید. شما با ثبت کد پیگیری تراکنش تان  می توانید در هر زمانی که نیاز دیدید، می توانید روند انتقال را هم چک کنید. تمام انتقالات در مانی گرام با کارمزد همراه هستن و شما برای انتقال می توانید به صورت دقیق این مبلغ که از پرداختی شما کم می شود را تنها با وارد کردن عدد وجه انتقالی مورد نظرتان، متوجه شوید.


پرداخت صورت حساب ها از طریق مانی گرام:

با توجه به تحت قرارداد بودن مانی گرام با هزاران شرکت و مرکز دولتی و خصوصی، شما می توانید بسیاری از پرداخت ها را از طریق  مانی گرام انجام دهید؛ از جمله این پرداخت ها می توان به اجاره بها، قبوض مختلف، مالیات و بیمه اشاره کرد.

 

مانی گرام یا وسترن یونیون؟

در کل فرق عمده ای بین این دو شرکت وجود ندارد؛ به دلیل رقابت نزدیک و تنگاتنگ کارمزدها بسیار نزدیک به هم است و با توجه به مبلغ انتقالی، باید ببینید کدام نوع ارسال وجه برای شما به صرفه تر می باشد. ولی به دلیل گستردگی شعبات و خدمات بیشتر وسترن یونیون در بعضی از موارد، استقبال متقاضیان از این شرکت نسبت به مانی گرام بیشتر می باشد.

با مانی گرام می توانید انتقالی امن، سریع و شفافی را تجربه کنید و راه بهتری برای جایگزین شدن به جای انتقال های بین بانکی می باشد. متاسفانه ما در ایران برعکس بسیاری از کشورهای همسایه از خدمات این شرکت انتقال ارز بین المللی بهره مند نیستیم!

 

همکاران ما در پلتفرم انتقال ارز پی جیب آماده ارائه هرگونه مشاوره در موارد مربوط ه انتقال ارزی هستند شما می توانید با ارتباط از طریق شماره های ۰۹۱۰۱۳۶۹۸۸۴-۰۹۳۵۶۰۴۹۶۶۱ در واتساپ و یا صفحه اینستاگرام پی جیب به آدرس payjib.ir از آنها مشاوره لازم را دریافت کنید.

برای ورود به سایت پی جیب و ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید:

سایت انتقال ارز پی جیب

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *