روش های پرداخت آزمون های بین المللی

پرداخت آزمون های بین المللی یکی از دغدغه هایی است که برای دانشجویان و افراد علاقه مند به علم می باشد . مشکل اصلی این آزمون ها هزینه آن می باشد . سوالی که اینجا برای دانشجو می شود این است که به چه روشی میشود هزینه این آزمون را انجام داد که با مراجعه به پی جیب راهنمایی های لازم انجام میشود.تعداد این آزمون ها بیشتر از ۳ الی ۵ مورد نمیباشد که در این مطلب هم به آن اشاره میکنیم .

آزمون آیلتس

آیلتس از آن دسته آزمون‌های بین المللی است که برای طیف گسترده‌ای اهمیت دارد. پرداخت هزینه این آزمون هم برای افرادی که قصد مهاجرت دارند و هم برای کسانی که می خواهند در یکی از دانشگاه‌های خارج از کشور تحصیل کنند، مهم است.

آزمون تافل

آزمون تافل هم مانند آیلتس توسط بسیاری از دانشگاه‌ها و کشورها سراسر جهان مورد پذیرش قرار دارد. این آزمون در ایران هم برگزار می‌شود، اما اگر زمان برگزاری آن در ایران برای شما مناسب نباشد یا به هر دلیلی دوست داشته باشید در خارج از ایران آزمون تافل بدهید، باید هزینه آزمون را از درگاه‌های پرداخت آنلاین ارزی انجام بدهید. در این صورت، می‌توانید هزینه شرکت در این آزمون را خیلی سریع و مطمئن با استفاده از خدمات پرداخت آنلاین پی جیب، پرداخت کنید.

پرداخت هزینه آزمون GRE

آزمون GRE مخفف عبارت Graduate Records Examination و هدف آن، سنجش توانایی‌ها و معلومات فارغ التحصیلان است. اگر قصد ورود به مقطع کارشناسی ارشد یا بالاتر در دانشگاه‌های آمریکایی، کانادایی و برخی دانشگاه‌های اروپایی را داشته باشید، ارائه نمره این آزمون یکی از شرایط ورود شما خواهد بود.

می توانید هزینه آزمون GRE را با استفاده از خدمات پرداخت هزینه آزمون های بین المللی پی جیب، به حساب سایت ETS وارد کرده و در آزمون GRE شرکت کنید.

پرداخت هزینه آزمون GMAT

آزمون GMAT یا Graduate Management Admission Test آزمونی بین المللی است که برای ورود به بیش از ۶۰۰۰ دانشگاه آمریکایی، کانادایی و اروپایی مورد نیاز خواهد بود. اگر قصد ادامه تحصیل در رشته‌هایی مثل تجارت، بازرگانی و مدیریت داشته باشید، حتما خدمات پرداخت هزینه آزمون GMAT برای شما کارآمد خواهد بود.

خدمات پرداخت هزینه آزمون GMAT هم در دسته خدمات پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون‌های بین المللی قرار دارد.

پرداخت هزینه آزمون بین المللی CFA

اگر حسابدار یا تحلیلگر مالی باشید، CFA میزان حرفه‌ای بودن شما را نشان می‌دهد. پس اگر دوست دارید به عنوان یک حرفه‌ای در این رشته شناخته شوید، می‌توانید از خدمات پرداخت هزینه آزمون CFA استفاده کنید در این آزمون ثبت نام کنید.

پرداخت هزینه آزمون USMLE

پزشکان ایرانی که بخواهند در ایالات متحده فعالیت کنند، باید در آزمون پزشکی سه مرحله‌ای USMLE شرکت کنند. اگر قصد شرکت در هر مرحله از آزمون USMLE را داشته بشید، می‌توانید روی خدمات پی جیبحساب کنید. پرداخت هزینه آزمون USMLE در سریع‌ترین زمان ممکن و از طریق روش‌های پرداختی مطمئن انجام می‌شود.

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *