پی‌جیب پلتفرم تبادل ارز از فرد به فرد

اکثر ایرانی هایی که خارج از ایران به دلایل مختلف از قبیل مهاجرت تحصیل درمان  حضور دارند ارتباطشون و با ایرانی های داخل ایران قطع نمی کنند این افراد دارای اعضای خانواده دوستان آشنایان و همکارانی هستند که اغلب در ایران زندگی میکنند .

 

یکی از عمده نیازهایی که بین این گروهها وجود دارد مسئله‌ی انتقال پول است که با توجه به تحریم های بانکی برای ایرانیان و پروسه پیچیده انتقال پول از ایران اغلب از طریق دوستان و آشنایان و یا صرافی ها صورت میگیرد.هزینه ی بالای کارمزد انتقال عدم اطمینان از امنیت و مبهم بودن فرآیند تبادل ارز از ایران از مشکلاتیست که با آن روبرو شده اید.

 

پی جیب چیست؟

پی جیب یک پلتفرم جمعی پرداخت ارز از ایران به اروپا و کاناداست که افراد پس از ثبت نام و احراز هویت درخواست خرید و فروش ارز را با اطمینان بالا و بهترین قیمت ثبت کرده و تراکنش را انجام دهند.

 چرا پی جیب؟

کاربران ما از روش های دیگر استفاده کرده اند و اغلب مشکلاتی از قبیل کارمزد بالا و عدم شفافیت و حتی مدت زمان بالای پرداخت ارز را تجربه نموده اند.ما در پی جیب سعی داریم تا با رفع این موانع تجربه خوب برای کاربران خود ایجاد کرده تا با آسودگی خاطر انتقال ارز از ایران به اروپا و کانادا و بالعکس را انجام بدهند.

در ویدیوی زیر نوع عملکرد و ساختار پی‌جیب را می‌توانید مشاهده کنید:

View this post on Instagram

پی‌جیب؛ پلتفرم جمعی تبادل ارز اکثر ایرانی‌هایی که از کشور خارج می‌شوند و یا مهاجرت می‌کنند ارتباطشون رو با ایرانی‌های داخل کشور حفظ می‌کنند. ‌ ?یکی از نیازهایی که همواره بین این دوگروه وجود دارد مسئله‌ی انتقال پول است که اغلب از راه صرافی، دوستان و آشنایان انجام می‌شود. هزینه‌ی بالای کارمزدها، عدم اطمنیان از امنیت و مبهم بودن فرآیند مشکلاتیست که در این شیوه‎‌ها دیده شده.‌ ‌ ✅پی‌جیب یک پلتفرم جمعی است که افراد می‌تونن بصورت فرد به فرد انتقال پول رو با اطمنیان خاطر انجام بدهند. ‌ ?امنیت: با توجه به فرایند احراز هویت موجود در سیستم ، همه اعضا شناخته شده هستند و جلوی هرگونه تخلفی گرفته می‌شود، همچنین برای اطمینان از انتقال کامل پول توسط افراد معادل ریالی ارز تا تأیید دریافت کننده ارز انتقال نمی‌یابد و در صورت هرگونه مشکل عودت داده می‌شود. ‌‌ ‌‌ ‌ ?شفافیت: در هر مرحله ای از انتقال پول، شما در جریان فرآیندها خواهید بود. ‌ ?کم هزینه: به دلیل نوع عملکرد پی‌جیب کارمزد آن نسبت به سایر روشها بسیار پایین است. و نرخ تبدیل ارز بر اساس توافق طرفین تعیین می‌شود. کانال تلگرام? @payjib.ir

A post shared by پیجیب، پلتفرم تبادل ارز (@payjib.ir) on

 

امنیت بالای پی جیب : در سیستم ثبت نام فرآیند احراز هویت در سیستم در سه مرحله صورت میگیرد تا هویت کاربران تایید گردد و جلوی تخلف های احتمالی گرفته شود.مراحل پرداخت در چند بخش صورت گرفته و معادل ریالی ارز در ایران دریافت میشود و پس از تاییدیه دریافت ارز انتقال می یابد در هرصورت هرگونه مشکلی پول عودت داده میشود.

 

شفافیت بالا در انتقال پول 

 پس از ارائه درخواست خرید و یا فروش توسط کاربر کاربری دیگر این پیشنهاد را می پذیرد و شما میتوانید پیشنهاد را قبول و یا رد کنید دراین وضعیت مراحل راستی آزمایی توسط ما صورت میگیرد و در مرحله به شما اطلاع داده میشود.

 هزینه بسیار پایین انتقال:

به نسبت صرافی ها و روش های دیگر انتقال ارز که هزینه زیادی بابت انتقال دارد پی جیب با کارمزد ۱.۵ درصدی کارمزد کمی بابت انتقال ارز شما میگیرد.

نرخ تبدیل ارز با توجه به قیمت درخواستی شما و پیشنهاد های ارائه شده توسط کاربران تعیین میشود که با تایید شما نهایی شده و مراحل انتقال صورت میگیرد.

برای شروع درخواست خرید و فروش ارز کافیست وارد سایت Payjib..com  و مراحل ثبت نام را طی کرده پس از تایید کاربری شما میتوانید خرید و فروش ارز را شروع کنید.

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *