چرا در پلتفرم انتقال ارز پی جیب، احراز هویت چند مرحله ای صورت می گیرد؟

روش های مختلف انتقال ارز برای ایرانیان

حتما تا کنون گروه های تبادل ارز کشورهای مختلف را دیده اید، اگر تا امروز گذر شما به این گروه ها نیافتاده است در دسته افراد خوش شانس هستید. همچنین دست کم هریک از ما یک بار به موانع انتقال ارز از ایران برخورد کرده ایم، یا در بهترین حالت نیاز داشته ایم که مبلغی را از کشور محل اقامت خود به ایران ارسال نماییم. اگر در اولین تلاش خود برای یافتن راهی امن برای نقل و انتقال ارز به ایران اینجا هستید به شما تبریک می گوییم. راه های مختلفی برای تبادل ارز از ایران به کشورهای خارجی و بالعکس وجود دارد که در اینجا به توضیح مختصری در مورد برخی از آنها می پردازیم.

 

انتقال ارز از طریق مسافر

پیدا کردن مسافری که مقصد مشترک داشته باشد از قدیم الایام یکی از روش های مرسوم انتقال پول از ایران به کشور های خارجی یا از کشورهای خارجی به ایران بوده است. مزیت این روش نسبت به سایر روش ها این بود که در بهترین حالت پول به صورت فیزیکی به دست شخص مورد نظر می رسید. اما صرف نظراز آشنایی با مسافر و موارد امنیتی دیگر، اینکه همزمان با نیاز ارسال ارز، مسافر مورد نظر یافت شود نیز همیشه چالش پررنگ این نحوه از تبادلات بوده است.

تبادل ارز با ایران

انتقال ارز از طریق صرافی

در ایران و برخی کشورهای خارجی صرافی ها کار انتقال ارز را انجام میدهند، که این روش نیز خالی از چالش نیست، اما بسیاری به خاطر سرعت یا صرفا دریافت رسید این روش را یکی از روش های مطمئن تلقی می کنند. هرچند از لحاظ نرخ روز ارز ممکن است ضرراتی را متحمل شوند. مزیت این روش این است که برای انتقال نیازی به پیدا کردن واسطه نیست.

انتقال ارز از طریق گروه های تبادل ارز

در آخر یکی از روش هایی که این روزها به لطف شبکه های اجتماعی بسیار استفاده می شود گروه های تبادل ارز در کشورهای مختلف است که با وجود مشکلات کمتر در خصوص نرخ ارز و نداشتن کارمزد شاهد تخلفات بسیاری در فرآیند انتقال ارز بوده ایم. برای مثال اگر اکانت جعلی ایجاد شود و به هر طریقی اعتماد فرد مقابل را جلب کند به راحتی می تواند پس از دریافت وجه مورد نظر اکانت را حذف کرده و از صحنه معامله خارج شود. بارها کاربرهای پی جیب از تجربیات تلخ خود در گروه های تبادل ارز برای ما صحبت کرده اند.

روش پیشنهادی ما: انتقال ارز از طریق پی جیب

و اما روشی که ما برای به حداقل رساندن این گونه چالش ها خطرات به کار گرفته ایم کمی پیچیده و در عین حال برای کاربر ساده است. در پی جیب ثبت نام، احراز هویت، نقل و انتقال ارز و تایید تراکنش ها همگی تحت نظر تیم حرفه ای پی جیب با دقت صورت می گیرد. به این معنی که به محض ثبت نام کاربر اطلاعات وی مرور می شود در صورت نقص اطلاعات فردی پشتیبانان پی جیب با وی تماس می گیرند. در صورتی که اطلاعات تماس فرد غیرقابل دسترس باشد کاربر تایید نمی شود. در واقع ما مرحله ی اعتماد سازی را برای کاربران ساده کرده ایم. به این ترتیب که ابتدا از در دسترس بودن طرفین معامله اطمینان حاصل می کنیم. سپس برای آنکه مطمئن شویم هر دوطرف اشخاص حقیقی هستند و اطلاعات جعلی نیست کارت شناسایی معتبر آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

احراز هویت چند مرحله ای پی جیب

با وجود همه ی چالش ها ما فرآیند ثبت نام و احراز هویت را به گونه ای طراحی کرده ایم که بتوانیم امنیت انتقال وجه را ضمانت کنیم. احرازهویت باعث می شود زمانی که تبادل ارز در مرحله ی انجام است از وجود حقیقی کاربر اطمینان داشته باشیم و در صورت بروز هرگونه مشکل یا خطا در روند تراکنش ها در کمترین زمان با افراد تماس گرفته و مشکل را برطرف نماییم.

برای مثال اگر یکی از طرفین از تبادل منصرف گردد به راحتی قابل پیگیری است و در صورتی که وجه از طرف یکی از آنها پرداخت شده باشد به وی بازگردانده می شود. در واقع پی جیب ناظر تبادلات ارزی ایرانیانی است که نیاز به بستری مطمئن برای انتقال ارز از ایران به خارج از کشور یا انتقال ارز از خارج به ایران را دارند.

مراحل احراز هویت در پی جیب

  1. در مرحله اول نیاز است شما ایمیل معتبر خود را وارد نمایید، و سپس کد تایید ارسالی را برای تایید آدرس ایمیلی درج نمایید.
  2. در مرحله دوم احراز هویت شماره موبایل شما توسط کد ارسالی پیامک شده تایید می شود.
  3. در مرحله سوم و درواقع مرحله نهایی احراز هویت پی جیب، درج تصویر کارت شناسایی معتبر است. پس از بررسی کارت شناسایی توسط کارشناسان پی جیب، احراز هویت شما تایید می شود و شما می توانید برای تبادل ارز از پلتفرم پی جیب استفاده کنید، ثبت درخواست نمایید یا روی درخواست های موجود پیشنهاد بگذارید.

 

اگر تجربه ی موفقی در پلتفرم مشابهی داشته اید با ما در میان بگذارید.

همکاران ما در پلتفرم پی جیب آماده ارائه هرگونه مشاوره در این موارد هستند شما می توانید با ارتباط از طریق شماره های ۰۹۱۰۱۳۶۹۸۸۴-۰۹۳۵۶۰۴۹۶۶۱ در واتساپ و یا صفحه اینستاگرام پی جیب به آدرس payjib.ir از آنها مشاوره لازم را دریافت کنید. 

برای ورود به سایت تبادل ارز پی جیب و ثبت نام در سایت کلیک کنید.

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *