ساختار عملکرد تیم پی جیب نسبت به کاربران در سایت انتقال ارز پی جیب

ساختار عملکرد تیم پی جیب

همونطور که می دانید پی جیب یک پلتفرم انتقال ارز است که با اعتماد و همراهی کاربران می تواند خدمات تبادل ارز با کیفیت و سریع ارائه دهد و فضایی امن و شفاف برای انتقالات ارزی شما فراهم کند.

در راستای این هدف و ایجاد فضای امن و شفاف انتقال ارزی، پی جیب متعهد به رعایت کردن و انجام قوانینی است که شما کاربران عزیز باید نسبت به آن آگاه باشید؛

 

ساختار عملکردی پی جیب

 

تعهدات پی جیب نسبت به کاربران در سایت انتقال ارز پی جیب:

  1. پی جیب از مدرک هویتی کاربران، آدرس ایمیل و شماره تماس  فقط به منظور احراز هویت و جلوگیری از ایجاد اکانت های غیر واقعی استفاده می کند و متعهد می گردد که اطلاعات دریافتی تحت هیچ شرایطی به هیچ شخص یا نهادی در داخل و خارج کشور ایران  ارسال نمی گردد.
  2. اطلاعات و جزئیات تراکنش های انجام گرفته توسط کاربران نزد پی جیب محفوظ است.
  3. در طول انجام فرآیند استفاده از سرویس پی جیب، اطلاعات مربوط به نام کاربر،ایمیل و اطلاعات هویتی برای طرفین قابل رویت نیست.
  4. پی جیب متعهد است مبلغ ریالی تراکنش را از خریدار به طور کامل دریافت کند و پس از آن اطلاعات حساب خریدار را در اختیار فروشنده قرار دهد.
  5. پی جیب متعهد است مادامی که خریدار، دریافت ارز را در حساب ارزی خود تایید نکرده هیچ مبلغ ریالی به حساب فروشنده در ایران واریز نکند.
  6. پی جیب متعهد است مبلغ ریالی تراکنش را بعد از تایید دریافت ارز توسط خریدار به طور کامل به حساب فروشنده در ایران واریز نماید.
  7. پی جیب متعهد است که در تعیین نرخ انجام تراکنش توسط طرفین هیچ دخالتی ندارد و توافق نرخ انجام تراکنش فقط توسط طرفین (خریدار و فروشنده) انجام می شود.
  8. مبلغ واریزی به حساب پی جیب به صورت امانت جهت تضمین انجام تبادل و بابت دریافت معادل ارزی آن، در اختیار پی جیب می باشد و پلتفرم پی جیب خریدار یا فروشنده ارز نمی باشد و تمامی کاربران فعال در پلتفرم پی جیب با علم و آگاهی از این موضوع تراکنش انجام می دهند.
  9. روزها و ساعات کاری بانکهای ایران و بانکهای سایر کشورها با یکدیگر متفاوت است و این موضوع بر زمان انجام کامل تراکنش تاثیر می گذارد و در اختیار پی جیب نمی باشد.
  10. پی جیب تابع قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

تیم پی جیب موظف به رعایت تمام موارد مطرح شده می باشد و همانطور که می دانید تاکید ما همیشه بر شفاف و امن بودن بستر انتقال ارزی ست تا شما کاربران با خیال راحت و آسوده بتوانید خرید و فروش ارز خود را در سایت پی جیب انجام دهید.

ما در بلاگ بعدی خود در رابطه با قوانینی که کاربران پی جیب متعهد به رعایت آنها هستند برای شما توضیح خواهیم داد که ارتباط بین تیم پی جیب و کاربران، کاملا شفاف و بدون ابهام باشد.

همکاران ما در پلتفرم انتقال ارز پی جیب آماده ارائه هرگونه مشاوره در این موارد هستند شما می توانید با ارتباط از طریق شماره های ۰۹۱۰۱۳۶۹۸۸۴-۰۹۳۵۶۰۴۹۶۶۱ در واتساپ و یا صفحه اینستاگرام پی جیب به آدرس payjib.ir از آنها مشاوره لازم را دریافت کنید.

برای ورود به سایت و ثبت نام  روی لینک زیر کلیک کنید:

سایت تبادل ارز پی جیب

 

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *